tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam buyur gel.

Tamam, anlıyorum...

Türkçe yazmıyorum diyip stil yaptığınızı sanıyorsunuz... Fakat yazılanları anlamayarakta mı stil yaptığınızı sanıyorsunuz?

İlk çıktığınız günlerde bastıra bastıra yazdığınız veri merkezinizin fotoğraflarını çekeceğiniz ve hiç bir zaman fotoğraf çekmek nasip olmayan o makine ile bir kaç fotoğraf çekin... Koyun R10'un canım gri-beyaz-mavi sayfalarına...