Arkadaslar kayweb arkadaşın bahsettigi kişi benim. Kendisiyle az önce msn üzerindende görüştük. Keşke konu açmadan bana bi sorsaydı daha iyi olurdu ama neyse. Öncelikle konunun nasıl meydana geldiğini belirteyim. Reklamını verdiğim yer bir reklam networkudur. sizlerinde bildiği gibi trafik alıp satarlarlar bunlar. Trafik başına ödeme alır trafik başına ödeme yaparlar. Banner, splash, pop, popunder gibi bircok versiyonları vardır. Bunun gibi nette ararsanız onlarca bu tarz sponsor bulabilirsiniz. Bende bunlardan birisine trafik gondermek uzere reklam verdim bazı arkadaslara. 1 aydır reklam verdiklerim var. hiç problem olmadı. Ancak dun bir arkadas ısrarla sitesinin antivirusler tarafından uyarı verdiğini söyledi. Bende kontrol ettiğimde haklı oldugunu gordum ve reklamı kaldırdım hemen. Sponsor firma adminine konuyu soyledim ve bana soyledigi böyle biseyin mumkun olamıyacagı ancak arada networke reklam veren sitelerden birisinin sitesine boyle bir kod atmıs olabilcegini soyledi ve kontrol etti. Ondada sonuc aynı olunca o sitenin reklamını durduruldu. Tabi bu arada ben olayı farkedene kadar bazı arkadasların pc sine bulasmıs olabilir mutlaka.uda benim yuzumden olmustur bunu kabul ederim. Az once kayweb arkadas bana screen attı. Kredi kartı banka hesabı falan calma olayı gercek degildir. Antivirus programı satmak uzere bir adware. Sonucta istemedende olsa bi soruna sebep oldum. Sade ozurunde yeterli olmadıgını biliyorum ancak o anda reklamı kaldırmaktan baska yapabilecegim birsey yoktu gercekten.onuda hemen yaptım. bundan dolayı zarar goren arkadaslar varsa herturlu zararını karsılamaya hazırım. bana pm ile ulaşsınlar lutfen. Bilgilendirme için sizlere bu mesajı yazmıs bulunuyorum.