RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<eski konu buradan devam edelim>
Kaç gündür extreme açılmıyor arkadaşlar sizde sorun var mı yoksa sadece benden mi kaynaklanıyor ?
bildiğim kadarı ile Türkiye çıkışlarını kapadı