.türkiyede yaşıyoruz...yurtdışında 50 bin dolar alan coder in yaşam tarzıyla bizimkisi bir değil...75 ytl küçük bir rakam gibi görünebilir...ama 30 gün boyunca sabah 8 akşam 7 çalışan ve bunu karşılığında sadece 400-500 ytl alan milyonlarca insan var...
piyasa serbest bir piyasa isteyen yapar isteyen yapmaz...fiyat ölü bir fiyat değil tamam belki bir miktar ücret düşük gibi görünebilir...
Çok yanlış düşünüyorsun şu anda bile türkiye de 400 500 ytl için bir ay çalışan kişiler ile yazılımcıyı (Geliştiricilerden bahsediyorum. çöpçülerden değil), aynı keseye koyamazsın.
Geliştiricilik belirli bir kapasite ister bir yazılım dilini öğrenmek kişiyi geliştirici yapmaz.
select * from u sql kullanmak olarak düşünen ve kullandığı fonksiyonarı (Tabi fonksiyon kullanıyorsa zannetmem ama ) google dan sağlayan, mantık yerine hazır kod araştırmayı tercih eden , güvenlik ve performansı aklının ucundan bile geçirmeyen web dili ezbercilerine suç bulmak ta çok doğru değil.
Sadece olsun ama bedava olsun ucuz olsun mantığı güden web yöneticisi aday adayları oldukça bu türkiye piyasası dünyada en son sırada olmaya mahkumdur.
Forumda uzun zamandır yanı polemikler aynı cevapsız sorular.
Umarım bir gün bu forumda en ucuza yapmayı değil en iyisini yapmayı konuşabiliriz. umutlar ne kadar az olsada