arkadaşlar sanırım 1 kaç kişi konu dışı yorumlar yapmış...yapan yapmayan sağolsun...fakat şurada bi durum varki. istediğim şey çok basit ,sağlam bir arkadaş 1-2 saat gibi bir sürede bunu yapabilir...hepimiz işçiyiz hepimiz emekçiyiz...türkiyede yaşıyoruz...yurtdışında 50 bin dolar alan coder in yaşam tarzıyla bizimkisi bir değil...75 ytl küçük bir rakam gibi görünebilir...ama 30 gün boyunca sabah 8 akşam 7 çalışan ve bunu karşılığında sadece 400-500 ytl alan milyonlarca insan var...
piyasa serbest bir piyasa isteyen yapar isteyen yapmaz...fiyat ölü bir fiyat değil tamam belki bir miktar ücret düşük gibi görünebilir...ama inanın yapılacak işe göre çok ta düşük bir ücret değildir...
konuyu uzatmayın.zaten site yapıldı ve bitti..hala neyin kavgasını veriyorsunuz anlamıyorum.