S.a Arkadaşlar,

ben Ftp ye dosyaları Atıyorum programla ( ftp cute 8 pro ile) tabi bazı dosya ve klasorlere yazma, okuma izni icin pleske giriyorum bakıyorum "httpdocs" dizininde Atmış oldugum Hiç bir dosya ve klasor görünmüyo ne yapmalıyım Arkadaslar , üstadLar allah icin yardım edin Cok zor durumdayım.