Konu
Ogame Tarzı Tarafımdan Editi Yapılıp Türkçeleştrilmiş Script
21-07-2008, 17:39:46
#20
hostcuyum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
beyler fazla polemiğe gerek yok
xRooTx Sende Konuyu Açarken Keşke Tr Dil Dosyası Diye Yazsaydın Neyse Gerginlik Olmasın Beyler Bence Satan Satar Alan Alır...