Hahahahah Yahu r10.net amela dolmuş dedilerdi inanmamıştım. Harbi Hepiniz ya çocuksunuz, ya bu işelrden anlamayan hazır scriptleri editleyen adamlarsınız, yada paraya çok ihtiyacınız var ondan ucuza yapıyosunuz. 100 YTL 75 YTL ye bende zamanında script yazdım ama paraya ihtiyacım oldu için yazdım. eğer paraya ihtiyacınız yokta ölesine bu fiyata script yazıyosanız yazık size. En başta emeğinize yazık bilgisayar başında geçirdiğiniz zaman yazık.
Uyanın genç arkadaşlar uyanın. Bu işi amemelik gibi düşünmeyin. Kendinizi alçaltmayın ve hakkınız olanı isteyin. Arkadaşımızın isteidği script için en az 250 YTL isteyin en az. Bu fiyat bile çok az aslında ama isteidği site dandik bi site. Yani kendinizi ağırdan satın yahu. Bu işi sizdne başka yapacak kimse yok.
Yetenekli bir geliştiricinin günlük çalışma bedeli değişir, ama kimisi vardır ki bu bahsettiğiniz parayı saatlik çalışma bedeli olarak bile talep eder. Ki zaten saati 15 dolara uluslararası piyasada çalışan bir Hintliler kaldı. İşte sonra saati 1 dolara çalışan Türkler geliyor. Neyse
Yurt dışında bir adam görmüştüm, saati 70 dolara çalışıyordu, PHP Framework'lerinden Symfony ile. Bilen bilir o araçlar oldukça profösyonel araçlardır.
Mesela yakın zamanda bir firma 150bin dolar yıllık maaşla Facebook Application developer arıyordu. Mesela...Böl güne böl saate.
ha, bu paraları
kim karşılıyor oralarda?
Ciddi yatırımcılar.
Ciddi yatırımcı kimdir?
Çok özendim benim de şu sitemden olsuuuuun, demeyen. Bir siteyi sadece kurturtmakla kalmayıp reklamından promosyonuna çalışan, emek sarfeden ciddi insanlar. Tek projeye odaklanır onun başarısına çalışırlar, bizdeki gibi ah "Netlog klonu yazcak olan var mı??", "bir de Ogame'im olsun istiyoruuum" gibi yatırımcılar(?) değil.
Yakın zamanda bir dating sitesini kuran ekipte yer aldım:
yobombo.com - get connected to the whole universe! , adamlar Türk, abartı paralar harcadılar herşeyine. Şu anda Alexa'sı düşük olabilir, geliştirilmeye başlayalı 1 yıldan fazla geçmiş olabilir, ama emin olun adamlar kafasına koymuş. Duyduğuma göre geliştirilmesini Overteam'e devretmişler ve nice promosyon için paralar dökecekler
İşte gerçek yatırımcı budur arkadaşlar.
teşekkür.