Hahahahah Yahu r10.net amela dolmuş dedilerdi inanmamıştım. Harbi Hepiniz ya çocuksunuz, ya bu işelrden anlamayan hazır scriptleri editleyen adamlarsınız, yada paraya çok ihtiyacınız var ondan ucuza yapıyosunuz. 100 YTL 75 YTL ye bende zamanında script yazdım ama paraya ihtiyacım oldu için yazdım. eğer paraya ihtiyacınız yokta ölesine bu fiyata script yazıyosanız yazık size. En başta emeğinize yazık bilgisayar başında geçirdiğiniz zaman yazık.
Uyanın genç arkadaşlar uyanın. Bu işi amemelik gibi düşünmeyin. Kendinizi alçaltmayın ve hakkınız olanı isteyin. Arkadaşımızın isteidği script için en az 250 YTL isteyin en az. Bu fiyat bile çok az aslında ama isteidği site dandik bi site. Yani kendinizi ağırdan satın yahu. Bu işi sizdne başka yapacak kimse yok.