hocam google kod kullanılan hesaplara bunu yapıyor,siz ucuza satın aldınız zannediyorsunuz ama size daha pahalıya geliyor
aynı işi yapan iki firmanın hesaplarını yönetiyorum,kod kullanılan hesapla normal para ödeyen hesaplara farklı tıklama maliyeti çıkarıyor
mesela dyo kelimesine açılışta 0,55 istiyor sonra 2,80 e çıkarıyor kod kullananda-fakat normal hesapta 0,18 alıyor yani tam 15 kat fazla para istiyor
normal hesapta aynı kelimelere 25 tıklamaya 1,80 ytl öderken diğerinde 25 tıklamada 10,25 ytl ödedik
google uyandı sen hesabı %50 ucuza aldın zannediyorsun ama sana diğer taraftan 6 kat fazlasıyla geçiriyor sonradan normale dönsen bile siteni kayda almışsa aynı maliyetleri tekrar uyguluyor
sadece vcc ile açılmış 50 $ lık hesabı 5$ alabilirsen karlısın yoksa diğerlerinde avantaj yok