gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesadüf mü Bilmiyorum ama çok benzer olmus fiyat hariç
https://www.r10.net/editorluk-post-is...it-konu-5.html
bari bunu özgün yazsaydın
hayırlı işler
Haklısın fakat evlerde bilgisayar yoktu tamire götürüldü bizde Karamaske ile cafeye gittik ve aceleden ne yazdığımızı bile bilmiyorduk.

Bu durumdan dolayı özür dileriz.