Arkadaşlar beta 3 te değişen dosyaları sitesinden buldum. Aralarında vardı bu da. linki koydum kaldırmak zorunda kaldım galiba beta tester falan oldum iniyor

arkadaşlar konu -numarası.html diye gözüküyor tabii ne olur bilinmez.
EDİT: LİNK KALDIRILDI - arkadaşlar özel bölüme girebiliyorum galiba beta tester olmuşum yanlışlık olmuş