Konu
.Odalari subdomainlik.
19-07-2008, 16:34:04
#10
HKNOCN
imparator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayrini görün.
Kardeş teşekkür ediyorum. Repini göndericem ama çalışmıyor. En kısa zamanda yolda repin.
Rep için yapmadığını biliyorum ama içimden geldi