imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayrini görün.
Kardeş teşekkür ediyorum. Repini göndericem ama çalışmıyor. En kısa zamanda yolda repin.

Rep için yapmadığını biliyorum ama içimden geldi