Arkadaşlar, biraz forum düzenine saygılı olalım. Millet başlık açmaya o kadar hevesli ki. Madem böyle bir düşüncen var, git mevcut başlığın altına yaz ya. Yeni bir başlık açmaya ne gerek var ki. Msn muhabbetine dönüşüyor ortalık iyice. Gerçekten önemli olan şeyleri okuyamıyoruz bu sefer sayfa değiştirmekten.