RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın 22:47'ye kadar başlamazsa ve konu kilitlenmezse -rep atacam
hehe ben biraz daha insafsızım konu açılış saati 21:47:47.... buna göre yapcam bende

şaka bi yana, daha güncelleme başlaması için erken gibi geliyor, bende ağustos başı başlar gibi hissediyorum...