osman geçmiş olsun .
knoppix ile eski diski inceleme fırsatın oldumu . söylediğinde hiçbir mantık yok

biliyorumki sende mantıklı olmadığının farkındasın. 2 ay öncesine gidebilmesi gibi bir durum imkansız ötesi bir durum

düşükte olsa tek bir ihtimal var disk bölümleri ext3 iki adet olabilir ve bir şekilde sen daha önce çalışan bir ext3 partitation geri dönmüş olabilirsin. yorum yapıyorum ama bundada mantık göremiyorum

allah kolaylık versin büyük sıkıntı büyük zarar .
knoppix ile girip bir şekilde makinanın içindeki yedekleri networkde başka bir yere alabilirsen yırtarsın gibi geliyor ..
bu arada sistem içerisinde acronis gibi bişiy kullanmıyorsun değil mi .? acronisde geri döndürmüş olabilir ..