Birzamanlar kurtadam vardı
O zmanlarda samicik-ejder portaldı..
ben irc de botçuydum hey gidin hey..
inverterları açıp site reklamı yapardım.
sonra cj den para ne zaman gelir diye bakarım.
Eskiden benim html sitelerim vardı diye başlayan şiirlerde kaldı..
O zmn aklımıza gelseydi şuyle 3-4 karakter com domain alsaydık şimdi köşerlieri dönüyor olurdum