daha önce birisi benim hesabıma girmişti,şifrem 123456 gibi basit bişeydi yani çokda zorlanmamıştır herhalde

içerisinde bulunan hiç bi dosyaya filan dokunmamış,yaklaşık olarak 130k puanım silinmişti ve bununda tek bi açıklaması var;adam hesap açıp ye kendisi kullandı yada başkalarına sattı.benim hesabımı kapatmakla yada içindeki dosyaları silmekle neden ilgilensin ki?ama puanlarla başkalarına hesap açıp satmakdan para kazanır...ayrıca tekrar belirtmek istiyorum,rapidden silinen bi dosyadan dolayı kesinlikle puanın
silinmez.... ben *****-mp3-program aklına ne gelirse (yasal olmayan) her türden dosya yükledim,ihbar edilip sildirildi....asla ve asla puanım silinmedi.