benim banlamış bir sitem vardı adsensden.geçersiz tık yüzünden.belki 1 sene olmuştur.burada baktım şimdi banlı değil diyor.Nasıl iş anlamadım.Acaba ban kalktı mı yoksa burada kolpa sonuçlar mı veriyor