ping attım arka arkaya, alıyo, hızı biraz düşük, yalnız sunucu amerikada, sunucu bulunamıyor dns sorunu olabileceğini gösteriyor, kebirhostta sanırım site, o hostta başka siten varsa yada başka bir site biliyorsan onları da denettir, veya bi görüş kebirhostla...
düzelmezse sunucu 2.ye aldır(sonu 71le bitene) daha hızlı ve boş sanki...