Konu
Uzun Süre önce yediğim ban üzerine.
17-07-2008, 12:54:31
#6
myqatsel
kardeşin , abin , baban adına kayıt ol.. onların banka hesabını kullan..
Onlara da güvenemem diyorsan bişey yapamam..