Türkçeyi adeta resmi bir dilekçe yazarmış gibi düzgünce kullanarak hazırladığınız elektronik postayı gönderirseniz. Bir ihtimal banınız açılabilir.
Yazacam ama bunlar bana ynı maili yollayıp geri postalicaklar biliyorum. Adsense Türkiye'nin çalışmasından memnun değilim. Zaten adamlar yoğunluk nedeniyle hesapları 3-4 aydan önce zor onaylıyolar. Bizi bu hale getiren webmasterlarda da suç var malesef...