arkadaşlar benim bir web sitem var...bu siteye ben erişebiliyroum.ama bana üyelerden şikayet geliyor işte siteye giremiyoruz diye bazen ben sitedeyim ama arkadaşla msnde görüşürken o bana siteye giremediğini sunucu bulunamıyor dediğini söyledi...ben izmirdeyim 15 km uzağımdaki oda izmirde benim siteye giremyor...istanbuldaki üye giriyor eskişehirdeki giremiyor...sonra eskişehirdeki siteye ulaşınca 1 gün sonra falan yine giremiyor...sorun ne olabilir arkadaşlar onların dns adreslerindemi yoksa başka bir şeymi...