kış aylarında herkes evinde ya tv seyreder yada nette gezer, kışın bu iki haftadan sonra toparlanır diye düşünüyorum. Çocuklar şu ilk haftanın stresini bir atsınlar bakalım. sıcacık kış akşamlarında evde internette sohbet etmek oyun oynamak gibisi varmı ya