kuralların yeterince farkındayım zaten..ayrıca mesajımın report edilmesi veya banlanmam gerçekleri değiştirmez..website açma olayına kadar gelmiş bir insanın resimli,videolu anlatımlardan anlamamasına pek imkan veremiyorum..ayrıca 15 dakika zamanı olabilir..

neyse tartışma olmasın..