Allah allah :S
Yanlışlıkla olmuş sanırım..
Hocam özür dilerim , bana PM ile başka bir açtığın konuyu yollayabilirsen +rep yapalım hemen onu. Yada moderatör'e bildirelim.
Kusura bakma gerçekten , yanlışlıkla alttakini seçmişiz

canın saolsun önemli değil rep. boşver