TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah allah :S

Yanlışlıkla olmuş sanırım..

Hocam özür dilerim , bana PM ile başka bir açtığın konuyu yollayabilirsen +rep yapalım hemen onu. Yada moderatör'e bildirelim.

Kusura bakma gerçekten , yanlışlıkla alttakini seçmişiz
canın saolsun önemli değil rep. boşver