PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%40 I bıttı scrıptın
Arkadaslik sitesimi olacak? Bu sitede neler olacak? Hazir scriptmi kullanacaksiniz yoksa 0 dan yazilan scriptmi? Merak ettim iyi calismalar