hiddenhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben önerimi yazayım
ilk önce kendimden başlayayım ben şuana kadar hep bedava servisleri kullandımm ve kullanmaya da devam edecem taki adsenseden ilk ödememi alana kadar neyse konumuza dönelim. benim bir blogum var günlük 200-300 tekil hite sahibim ve adsenseden günde 0,4$-0,6$ arası kazanıyorum. Ne ettiysem kazançım 1$ üstüne cıkmadı bende başka bir şekilde kazanayım dedim. aynı blogtan bir tane daha açarsam 2 hafta içinde 200 tekili bulurum oraya da adsense atarım kazancım yaklaşık 2 katı olur. (toplam 2 blogtan) sonra bir blog daha açarım konuyu ziyaretçisi yüksek bir kesime hitaben(mp3 gibi) ordandan alırım bi o kadar para ve bu böyle devam eder.
örneğin 8 blog açtım ve her birinin ortalama hiti 200 olsun(daha yüksek olacağına inanıyorum) ve her birinden günlük ortalama 0,4$ - 0,6$ para kazansam ortalama((8x0,4$+8x0,6$)/2 den) 4$ olur ayda eder 120$ ve toplam 1600 hitle
nası bir fikir olabilme ihtimali üzerinde yorum yaparsanız sevinirim
not: mp3 örneğinden indirme linki olamayacağı için adsensede bir sorun yaratmaz
Birden Fazla site sahibi olanların bir kısmı bu yoldan çıkıyorlar.
Ama Bir zaman sonra sitelerle uğraşamıyorsun, ilgilenemiyorsun.
Zaman yetmiyor.hitler düşüyor.Bazı siteler sıfıra yakın oluyor.Ya aylık postcu tutacaksın, ya da sıkılmadan tüm zamanını ayrıacaksın..Zor oluyor.