o zaman sitedeki form sayfasını kullanmıcağız.
doğru mu anladim? sitedeki formla değilde..
aynı yapıda kendimiz bir form yaparsak.. ve guvenlik.php'i bu form'a dahil etmezsek ; yeni bir session açilmayacak. ve GuvenlikKodu isimli session'ın değeri boş olacak.
sonuc olarak
boş = boş
diyip geçirecek bizi : )
ilk başta sitedeki form alanındaki güvenlik kodu input alanını boş bırakmaktan bahsettiğini sandim ben : )
boş bırakıp submit etmek sandim : )