Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz dünya insanı olun. en azından 30 yaşınıza kadar gezin, nasıl olsa çalışma hayatı ve aile hayatı olunca çoğu şeyi yapamazsın.
gezmeye gidenlerden bahsetmiyorum zaten Yurt disina gitmek isteyen universite ogrencileri

yani orda okumak isteyenler.Yaziyi dikkatli okursan daha iyi anlarsin.