ben katılmıyorum, tamam yurt dışı kolay değil ama yaşadığınız il-ilçe neyse artık bağımlı kalmayın, biraz dünya insanı olun. en azından 30 yaşınıza kadar gezin, nasıl olsa çalışma hayatı ve aile hayatı olunca çoğu şeyi yapamazsın. İmkanı olan yada fırsat yaratabilenler direk gitsinler derim ben. Benim 20 üzerinde arkadaşım var yurt dışında hepsi özlüyor Türkiye'yi ama orada bulunmaktan memnunlar. Adamlar sırf iyi yerlerde değil, Kore, Kuba, İskoçya, Kanada, Alaska, vs. Umarım master başvurusu kabul olurda bende 11-12 ay giderim başvurulardan birine.