-Adamlara telefonlarını ara ve sürekli böyle olacağını sor,daha sonra memnun değilsen,paranı iade istersin.Daha sonra hala sorunlar devam ederse şikayet açarsın.Ayrıca 2-3 Hafta kısa bir mühlet değil.Bu zamana kadar sadece düzeltiyoruz mu dediler ticketlerde ?