Bu nasıl bir şikayettir ? Yaşın kaç senin...:/
kusura bakmayın geçmisten bir mesaj ama kardesim bir konuda bunu nasıl cıkarttın senin gibileri nefretle kınıyorum bir konuyu nasıl bu kadar degisik yonlere çekebiliyorsunuz.Ben bazen bi konu açıyorum sen gibi kisiler geliyor Ben Türkiye'yi konusuyorsam adam hiç alakasız Himalaya Adalarından bahsediyor.Hayır amacın ne senin.Adamın hangi cümlesine ne diye yaşın kaç dedin.Senin yaşın kaç ki aklında ne varki konuyu oraya cektin.Sadece konuya mesaj yazmış olmak o konuda ismini göstermek için mi cevap yazıyorsun? Lutfen arkadaslar böyle şeyler olmasın bu 7. karsılasmamdı konuyu anlamak için en bastan okudum bazı kimseler taa nerdeki mesaja takılmıs bu kiside dicekler ama lutfen kusura bakmayın arkadaslar haklısınız özür dilerim lakin bu 7. karsılasmam bu tür cevaplarla