Tam yedek aldıysan, sunucuna root olarak gireceksin. Winscp gibi programla girebilirsin.Dosyayı /home dizinine atacaksın ve whm bağlanıp. Restore a Full Backup/cpmove file tıklamalısın.Altta yedek dosyası gelir.Kullanıcı adını yaz ve birkaç dakika bekle