Konu
Firefox 2.0.0.16 Çıktı
15-07-2008, 14:49:47
#4
afatihirkli
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi de, şu an zaten 3 kullanılıyor.
Bütün eklentilerin 3 e uyumluları çıkmadı,bu yüzden geçmeyenler var
Onlar için desteği kesmemişşlerdir belki?
Alıntı
Yarın firefox 3.0.1 çıkacak muhtemelen
3.0.1 değilde, 3.1.0 alfa bu ay sonunda geliyormuş.