SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi de, şu an zaten 3 kullanılıyor.
Bütün eklentilerin 3 e uyumluları çıkmadı,bu yüzden geçmeyenler var
Onlar için desteği kesmemişşlerdir belki?

Alıntı
Yarın firefox 3.0.1 çıkacak muhtemelen
3.0.1 değilde, 3.1.0 alfa bu ay sonunda geliyormuş.