amerika da kim denklik veriyor??? Sirf bu yuzden amerikadan ayrildim.
Nasıl yani. ielts den 109 ve üzeri aldıktan sonra hemen hemen hepsi veriyor.
Hatta öss de barajı geçmen bile gerekmiyor.
Bakanlığın yayımladığı bi belgeyi okumuştum. Avrupa birliği ve amerikadaki okullardan denklik için öss barajı aranmayakcatır falan diyor.
Hatta ben kısmetse 1 ay içinde amerikaya gideeceğim okumaya