hayırlı olsun domain fena değil.Satmayı düşünürsen burdayım
Edit : Yalnız domain senin değilse hala nokta da gözüküyor.Eğer onlardan satın aldıysan nasıl aldığını bilmek isterim.Şimdiye kadar onlardan domain satın almak için 50 kere mail attım 1 tanesinde beni kaile alıp cevap vermediler