Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@jxc evet oluyor yarısını oduyorlar harc parasının.
Amerika'ya gideceklerden birisiydim Chigo dakı uniye denklınk verıldıgını bılıyordum ama o gırecegım bolume vermıyorlardı avurapaya yoneldım en uygunu Sofya geldı.
saygılar