@jxc evet oluyor yarısını oduyorlar harc parasının.

Amerika'ya gideceklerden birisiydim Chigo dakı uniye denklınk verıldıgını bılıyordum ama o gırecegım bolume vermıyorlardı avurapaya yoneldım en uygunu Sofya geldı.

saygılar