demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orion algoritmasına göre düzenledim derken ne yaptın tam olarak ? Neyini düzenledin ?
gerek r10.net olsun gerekte diğer forumlar bu konuyu açıklamışlar.(tabi r10.netin kalite farkı var) sadece tagları oiron algoritmasına göre düzenledim.