PhpBB 2 ise Cback Ctracker kur,
hatta üstüne bir de vaktin varsa phpbbsecurity kur,sorun yaşamazsın bir daha.

Tabi sorun forumdan kaynaklanmıyor olabilir,makinadaki başka sitelere bulaşan shell le de girmiş olabilirler.
Safe modu açtırırsan,shellde iş yapmıyor sanırım.