Nişantaşı güzel semttir. Ha kira konusunda pek bilgim yok ama yüksek olduğunu tahmin ediyorum. Ama bi ev arkadaşı bulursan lüx daire pekte cüzdan yakmaz.
Uzaklık fark etmez kafa da dinlemek gerek diyorsan büyükçekmece tarafı güzeldir. Denize yakın orta halli evler var.