Arkadaşlar istanbula taşınacağım bursada yaşıyorum.Avrupa yakasında kira fiyatları ve güzel mühit gibi konularda her türlü önerinize açığım.Ayrıca yine eve çıkmak isteyenler ya da hali hazırda yanlız yaşayan arkadaşlar varsa veya evini paylaşmak isteyenler görüş yazarsalar sevinirim.(İstanbul pahalı ne yapacaksın vs vs gibi konularda mesaj yazmazsanız sevinirim)