Konu
Nedir derdin benle uğraşıyorsun gmail!
14-07-2008, 23:43:19
#9
_Kaos_
Başına bir kere geliyor olsa hadi neyse derdim. Ama ikinci defa geliyorsa vardır bir iş. belki bir sebep yüzünden şikayet falan etmiştir. Gerekçe göstermemeleri çok saçma