Konu
Nedir derdin benle uğraşıyorsun gmail!
14-07-2008, 23:28:47
#7
WHooBAY
ozaman farklı kişisel bilgilerle farklı bir makineden kayıt yapmayı denesen ve de servislere bulaşmasan sorun yaşamazsın gibime geliyor.