Konu
Nedir derdin benle uğraşıyorsun gmail!
14-07-2008, 23:15:45
#6
kassarulu
bende ilk gmail kullananlardanım yabancı forumlarda davetiye aramaktan gına gelmişti.
en ufak bir sorun yaşamadım. Yaşarsamda yandığımın resmidir yani