sen tartışma arıyorsan boşuna yazma. Seninle tartışmayacam da yazmıyacağım da. Benim mesajlarım çok mu damarına bastı. Konu açarken daha dikkatli ol o zaman.

arkadaşım durduk yere banlanmanın bi anlamı yok zaten ben senle tartışmıyorum sen kimsinki ???? tanırmıyım hayır iş yapıyomuyuz hayır hiç bi bağımız yok senle 0 sın anlıcan töbe töbe yazmim dedim 15 yaşında cocuk gibi yazıların insanın canını sıkıyo