Bir arkadaşın forumunda database yi inport ettik ve Türkçe karakter sorunu çıktı meydana... Google da birçok yere baktım ama kesin bir çözüm bulamadım!

kendine güvenen yardımsever arkadaşlar varsa eklesin bir zahmet.

msn:w3b-tr@hotmail.com