RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTML'sini versen olmaz mı acaba hocam ?
Bende Photoshop yokda
html e dökmedim, belki bi arkadaşımız uyarlayıp verir benim zamanım yok çünkü