xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam tamam 1.5 saatte yazıldı ama pahalı satalım diye abartıyoruz
+Bunu firma siparisi uzerine yazdılar.
yanlız yaptığınız şey r10 kurallarına göre yasak

Yalan bilgi vermek. Yanıltmak ?

Zaten kişinin gerçekten hoşuna giderse sistem ücreti sorun etmez.

Dikkat etmeniz dilgiyle