Tamam tamam 1.5 saatte yazıldı ama pahalı satalım diye abartıyoruz
+Bunu firma siparisi uzerine yazdılar.
yanlız yaptığınız şey r10 kurallarına göre yasak
Yalan bilgi vermek. Yanıltmak ?
Zaten kişinin gerçekten hoşuna giderse sistem ücreti sorun etmez.
Dikkat etmeniz dilgiyle