arkadaşlar blogspot sitemde mesaj arası reklam ayarını yaparken sorun yaşıyorum. benim blogger mailim ile adsense mailim farklı. blogger siteme mesaj arası reklam eklerken bloggerdaki mailimin adsense kodlarını yayınlıyor. Bunu değiştirmeye çalıştığımda;

Alıntı
Reklamlarınız şu anda ca-pub-xxxxxxxxxxxx yayıncı kimliğiyle sunuluyor.
Başka bir kimlikle oturum açın
yazısına tıklıyorum. adsense mailimle girişi yapıyorum fakat bu yayıncı kimliği değişmiyor. Bunu nasıl değiştirebilirim?